Aint no sunshine when he's gone

Kan inte riktigt förstå hur mörkt det är ute nu, det är fortfarande augusti men tittar man ut är det som om det vore oktober. Jag sitter uppkrupen i en fotölj framför tv:n, fotöljer för att vi just nu inte har någon soffa i tv- rummet eftersom nya ska in och gamla har vi flyttat till landet. Jag känner mig verkligen som om man precis har avklarat en hemsk skolvecka och bara slappar och förbereder sig på stressen som man är så medveten om. Buhuuuu.

Och vad ni vad jag egentligen vill ha? Mest av allt? Kommer låta suuuperfånigt, men en pojkvän hade inte suttit fel. Någon man bara kan vara hemma med, hyra film, köpa godis, göra popcorn.. Hämta tusen täcken och bara ha en myskväll. Sorry tjejer, men det är inte riktigt samma sak mer er. Det värsta är att man lixom vet vem man vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0