Trasig iPod

Orka att min dator TYP gick sönder igår kväll och att min iPod gick sönder igår, jag är ingen bra mor till tekniska grejer alltså. Får se om vi kan byta den eller något, en aning cepe är det iaf.

Igår - begravningen var redigt fin måste jag säga, grät en hel del och det var hemskt samtidigt som det var vacker på nåt vis. Pia Fyrqvist, du är en av himlens vackraste änglar.

Idag har jag och My kört en hel dag bara med varandra, kändes riktigt bra. Köpte en sån där mysgosig tröja inne på H&M och ett par leggings. Jag är helt desperat efter ett par höga shorts som man knyter i midjan, men det verkar inte finnas någon stans. Vi hann inte med så mycket så antagligen ska vi åka in imorgon också. Det är så skönt nu när solen skiner, solglasögon, blåbärssmoohie och en bästa vän brevid.  Kvällen fortsätter med lite filmkväll med My, wonderful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0