Söndagskväll in hell

Orka att mitt internet explorer dampar. Tre sprillans nya avsnitt att andra avenyn ligger ute och jag kan inte se dem, jag börjar tio i tolv imorgon och hade förberett mig på att titta hela natten, men icke. Nu sitter jag inne på Safari istället, men där funkar inte Svtplay. Underbart måste jag säga. Fy vad jag grinar, men fuck you explorer, snart går jag över till Firefox.

Kvällen har iaf, efter släkten, spenderats hos Max. Max mötte mig i regnet och vi gick hem till honom, efter ett tag kom Sofia också. Vi lagade mat, glodde på tv och bara var. Kändes som ett bra avslut på helgen.

Livet är så grymt och orättvist ibland.. Du är en av himlens allra vackraste änglar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0