Söndag

Tja. Sitter här på mitt alldeles för stökiga rum och skriver. Vi har släktkalas för moi och min syster men jag smet iväg efter tårtan. Rätt G. Har fått en hel del pengar så nu blir det shopping med ett fett S i början!

Igår började dagen med en del jobbiga besked och telefonsamtal, sen drog det iväg till Lisa och femtioårsfest, och efter lite prat och vin så var jag nog mig själv igen. Där serverade vi lite,  lärde oss laga mat av en snubbe som hade svar på allt, och då menar jag verkligen allt. Han körde ett föredrag om första och andra världskriget vilket känns bra med tanke på historiaprovet. Runt åtta ringde Isak och bad oss komma in till Kungälv lite senare, Max hade partey. Så det gjorde vi. Var där en stund, hälsade på alla, träffade Anton som följde mig hem och slutligen SÄNGEN. Kändes skönt att lägga sig ner och bara slänga iväg ett sms till My.

Idag, förutom släktkalaset som pågår, har jag och My tagit en promenad till Max eftersom jag råkade glömma en påse med diverse saker och framförallt MITT SMINK. Sjukt vad beroende man är av något som egentligen bara är strunt! I Max trappuppgång luktade det härligt dagenefterstank och lägenheten var full med flaskor, men det var chill.

image27
image28
Lisa, Lopa, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0