Resturang

Tjo igen.

Resturangen, som skulle vara en av de bästa pasta resturangerna i stan var faktiskt helt okej, personalen var lite sega men .. I LOVE PASTA! Fick en liten present av systers pojkvän (orka att inte hon har köpt present till mig än, men att han gör det), ett jättesött litet block som det stod Professional shopper på och en liten penna som satt på. Perfekt för mig.

Efter dagens resturang besök blir mitt förslag om att inte äta på en vecka ganska mycket starkare. Började i fredags med tårta, resturang och massa popcorn, igår var det femtioårskalas med en himlans massa mat och tårta, och sen idag resturang och BANANA SPLIT. Beach 08 säger jag bara, här kommer jag (rullandes)!

Efter att ha varit med Lisa och Anton en timme eller två känns det som om det är dags för Andra Avenyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0