Raggningsreplik

Råkade ut för en lite annorlunda raggningsreplik igår också, var en kille som var där med hans kompis och kompisens flickvän, som satt och råhångla, så jag och Julia hade redan garvat lite åt det och lagt märke till honom. När jag och julia sitter i "baren" så kommer han fram och frågar efter ett papper, sedan ber han mig skriva en mening och mitt namn, tror det var "En ros oavsett namn ofta lika söt" eller något åt det hållet, han sa att det var Shakespeare, sedan sa han att han hade gått en kurs i hur man läser handstil och att han kunde läsa av mig.
Han hade rätt i att jag hade en syster iallafall..

Lite senare kom han tillbaka och såg att jag och julia hade suttit och kladdat på ett papper, då tog han det och sa att han skulle visa oss riktig konst och målade denna bild..

schön kille, haha.

image26

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAHAHHAHa, honom hade jag med velat skratta åt!!!

2008-04-12 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0