Picknick

Kära blogg.

Idag är det nästan en helt vanlig tisdag, förrutom sovmorgonen imorse (thank god for that) och stopp i avloppet här hemma (GROOSE). Men, my och isak bestämde att vi skulle ses och ta en promme (onödigt coolt ord för promenad) framåt kvällen, runt fyra ringde Isak mig och vi bestämde oss för att ändra planerna till en picknick!!!
Jag och my sprang hem och gjorde muffins och isak gjorde saft och tog lite bullar ut frysen. Mot älven och FIKADAGS. Solen schtekte och det blev en mycket bra eftermiddag.

Btw, gick och kollade in de nya skejtramperna i kungälv, fatta en kväll i sommar, när det inte är någon annan där och ligga där och typ kolla på stjärnorna.. Okej, nu lät jag värsta filosofisk, men skulle inte det vara sjukt chill då eller?

Jag är shoppingsugen och imon drar vi till Danmark med klassen! woho.

Pusspåre

P.S. måste bara tipsa om Kallekrulls blogg, kallebaby.blogg.se! roligare får man leta efter.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Picknick i det fina vädret gud va mysigt :) Ska checka kallebabys blogg. Bara för att du säger så ;D

2008-04-09 @ 23:34:55
URL: http://hairdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0