Jeans

Idag har det klassat sig, det mest oskönaste klädesplagget på planeten (om kanske inte korsetten tar priset), nämligen JEANS. Jag hatar jeans. Det är nog det värsta som finns. För det första ska man hitta ett par som sitter bra, vilket i mitt fall är ganska svårt eftersom jag har en ickeexisterande rumpa, sen när man har gjort det så ska man gå där dag efter dag och bara känna sig instängd. Nej, tacka vet jag leggings! Leggings borde vara skoluniform.

Jag har lust på att göra något ovanligt, men jag vet inte vad. Men vad gör jag egentligen dag ut och dag in? Sammanställde en liten lista till ert förfogande.

1. Går i skolan och pluggar
kommentar;
tråkigare får man väl leta efter?
2. Är med vänner
kommentar;
alla vänner, i love you, you're the best! men serri, känner ni aldrig bara för att göra något på egen hand?
3. Sitter vid datorn
kommentar;
msn, bilddagboken.. nja. sånt gör jag varje dag. sims är uttjatat och jag klarar inte ens att varva battlefield på easy.
4. Tränar
kommentar;
jag är laaaaaaaat.
5. Bakar
kommentar;
själva bakandet är kul, men man tröttnar på det också, och jag har ingen lust att göra något superkomplicerat som avkoppling. Sen får man ändå dåligt samvete för allt sockerätande och vi är tillbaka på nummer fyra.
6. Shoppar
kommentar;
visst är det kul, men ibland kommer man till den punkten när det bara känns som om man vill ha något, men inte riktigt vet vad. eller när man inte hittar något. dessutom är jag tyvärr inte miljonär och kan spendera hur mycket jag vill.

Usch, någon mer än jag som känner för lite omväxling?

och nej mamma, jag tänker inte städa mitt rum.


Kommentarer
Postat av: daniel

Även om jag inte valt att använda leggings så håller jag med dig om jeans, jag slängde mina sista för två år sedan.

Och jag som trodde man redan genomfört leggings som skoluniform? :)

2008-04-29 @ 20:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0