It's been a while

tja.

har vart rätt off på senaste, känns inte som om jag har haft så mycket att skriva om, om jag ska vara ärlig. har skrivit lite på klassbloggen också! forgive me.

Hum, vad har hänt i mitt liv de senaste dagarna? en hel del obetydlig skit skulle jag kalla det, nemen, jag har haft skoj. jag gjorde historiaprovet i fredags och det gick faktiskt bra, det var lätt! en baggis.. Sen efter skolan så åkte jag med Chris och company (bra samlingsnamn på alla de där) till tjuvkil, vi grillade och pyromanade. Skulle inte förvånat mig om vi hade lämnat efter oss en skogsbrand. Sen åkte vi hem till Chris och chillade och spelade kort. Jag var grym faktiskt. Fick till slut lämna rummet för att jag bara vann, och de bytte kortspel. jag är bäst.

Igår började dagen långsamt! vid fyra träffades jag och anton och käkade kebeb, glodde lite på cirkusdjuren som tillhör circus maximum som är i Kungälv just nu, och  på impuls tog vi en match i minigolf! han vann... På kvällen kom lisa och isak här, vi körde lite tremanna förfest, gick till combi och sedan vidare på lokalfest i skällebräcke. jag älskar lokalfester måste jag säga, man träffar verkligen allt och alla där. kewl!

frullen kallar! återkommer senare! ciao!

Kommentarer
Postat av: amie

åååååh cirkusen! åkte också förbi där. ville hoppa av bussen och titta på kamelerna men johanna lät mig inte :)

2008-04-27 @ 12:51:49
URL: http://amies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0