Godmorgon!

Tjära läsare. (woho en blandning mellan tja och kära, jag är NeRd.)

Satt här och beklagade mig över att inga bloggar som jag brukar läsa är uppdaterade, sen kom jag på att min inte heller är uppdaterad. Segt.

Så vad gjorde jag igår kära folk? Tog en sväng till Anton och käkade kladdkaka, snacka om att ha halva inne nu. haha. vi drog ner mot Maxi och träffade knöös och mysan, köpte godis och hyrde en film - snoop doggs´s hood of horror. Har nog aldrig sett en sämre film om jag ska vara ärlig. I alla fall så blev det en mycket trevlig kväll i Mys dubbelsäng och feta tv. Kom hem runt halv ett, la mig i sängen och efter lite sms somnade jag som vanligt mitt i. gött.

Idag blir det långedrag och besök hos farmor och farfar.


image32

Förresten så funkar min iPod nu, jag älskar dig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0