Friday i'm in love

Yo! äntligen är det fredagsmorgon, det betyder inte bara sovmorgon utan också att en slapp dag väntar, för att sedan sluta klockan halv två och sen HELG. Känns ruskigt skönt även om min helg redan är fullspäckad. Ikväll ska jag hjälpa till på Meeths musikfestival, min vän julia (som också ska vara med) har en syster som anordnar det. Förra gången var det ruskigt stressigt med också väldigt roligt, så vi får hoppas på en upprepning.

Sen på lördag åker jag ut till Lisa igen för ännu en kväll med hennes partymamma! It's gonna be wiiiild. På söndag kommer den lilla släkten jag har hit för att fira mig och min syster, meeeeeer presenter, woho!

Nej, nu måste jag kila till skolan! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0