En solig dag

Ang. namnet på mitt inlägg så har det vart en fruktansvärt solig dag. Jag känner att det riktigt schteker på mina kinder, känns som om jag är en stekpanna som bryner lite lök. typ.

Idag var det dags för nationella proven i Engelska, det sista, reading och hearing. Man kom lungt dit och hade förberett sig på ett lätt prov, eftersom alla övningar vi gjort innan verkligen vart superenkla. Men icke! Det var för sjutton assvårt! Efter provet kom en efter en ut och gjorde en konstigt besvärad min, minst sagt jag. Hoppas att det gick bra för alla andra därute!

Imorgon är det Valborg. Det betyder ännu en helg fylld med såkallas "festhets" vilket sucks. Sjukt fjantigt att folk får en sån panik över en dag. Min tjörnbo Linn kommer iallafall hit och slaggar.

Jag skriver nog mer sen, tror jag, varje gång jag skriver "jag skriver mer nog sen" så slutar det med att jag inte gör det, så, vi får se om jag skriver sen! anyway, adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0