En kopp te

Funderingar över namnet på detta blogginlägg kommer från att jag sitter här med en rykande kopp te, mor min har tappat rösten så det görs te för fulla muggar här hemma! Jag är precis hemkommen från en promenad med Julia i solen, jag som skulle plugga. Det jag kan säga om kapitlet "befolkningen växer" i historien skulle kunna förklaras med fred, vaccin och potatis, men det är ungefär så långt jag har kommit..

Imorgon ska jag och Sofia in till göteborg igen och försöka hitta en födelsedagspresent till systra mi. Nitton år och allt! Får se vad jag kan hitta på.

Förövrigt har det varit en skön dag och solen har glassat på, lyckades dock bränna axlarna.. Nu ska jag plocka och stryka lite tvätt. Ciaooo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0