Birthdaygurl

hej bloggen! sitter här och spanar ut över mina underbara presenter och försöker lära mig allt om min iPod, det var vart en helt fantastisk bra dag!

Det börjar med att jag vaknar, hör pappa i duschen och eftersom mitt morgonhumör är som det är, så blir jag sur och tror att de har glömt bort mig, väntar en kvart och får sedan besök i mitt rum av mor, far och syster med presenter, sång och frulle på sängen! Fick då min ipod och kläder, sen kommer ju väskan och klänningen på posten med! sen drog jag mig till skolan.

Först underbar musiklektion (naat), anton är magsjuk och vår lärare är ganska skum. Skitstressad typ och hinner aldrig med oss elever, efter det blev det lite kaffe i cafét och sen var det dags för lite uppvaktining. Amanda och Linn har haft en massa hemlisar för sig den senaste veckan och idag har de överaskat  mig som bara den, började med lite samling och presenter och de hade skrivit en fin dikt med alla presenter inräknade, som var: en tandkräm, en tandborste (som är typ en marracas), såpbubblor, en tablettask och SJUTTON klubbor! Bästa trion någonsin :)

Dagen flöt på och grattishälsningar flög hit och dit, efter lunch kom den andra överaskningen och alla mina tjejkompisar hade samlats, köpt en kladdkaka och ljus och kom med den till skolan och sjöng så fint :) älskar er flickor små. ni är bäst!

Sen blev det ekonomiprov, som gick helt okej :D boxning på gympan - trodde jag skulle dö. Sen var jag med Mysan och bakade tårta och fick presenter, sovmask, visp, ljus och iqpiller! :D haha! sen kom lisa på en promme också!

Vill verkligen tacka mina underbara vänner för att ni gjorde min dag till en dag som verkligen är värd att minnas, ni är bättre än bäst och jag älskar er av hela mitt hjärta!

Solen sken idag också :) underbar! Bilder kommer nog sen! Puss på re! <3

Kommentarer
Postat av: amie

det var trevligt att vara med om det med kladdkakstårtan faktiskt ;) grattis igen :) Om en kvart fyller du inte år längre

2008-04-03 @ 23:49:11
URL: http://amies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0