Äntligen!

Hej blogg, äntligen funkar allt som det ska igen. Efter två dagars uppehåll utan blogg känner att det spritter i fingrarma. Det är konstigt egentligen, efter bara en sån här kort tid har jag nästan blivit lika beroende av bloggen som min bilddagbok! waaakko.

Så hur har dagarna varit? Helt okej. Helgen spenderades hos Chris med vänner, solen har börjat komma tillbaka och trots all stress i skolan känns livet rätt bra! Snart fyller jag år... woho.

Igår på sånglektionen fick jag reda på att jag ska vara med på en till konsert, den sextonder april! Kom och kolla på den också! Ska snart springa iväg till en.. ja, vad ska man säga, en sånglektion med alla som ska vara med på den konserten, Lisa bland annat! Var bara tvungen att slänga iväg ett medelande hit.

Har också skrattat lite lätt åt att alla designers försöker härma DKNYs trefärgsplagg, ni vet de där som både Lindex och H&M har? Gå in och jämför vettja, kanske hittar fler som har gjort samma sak. Jag vet inte ens om det var DKNY som startade det hela, men det känns som en förebild iaf..

Puss på er, skriver mer sen!


duförgyllerminadagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0