American Apparel

Alltså. Det här kommer att låta rätt fjantigt, men efter ett antal disussioner med vänner runt omkring mig måste jag få ur mig det. I nästan alla modebloggar så tipsar de om sådanna där bodys som ser ut som baddräkt,  och den supertajta slimmade klänningen, både typ från Gina Tricot.

Det som gör mig så irriterad är att de för de första är superfejk, och är egentligen designade av märket American Apparel (även om det är ett "annorlunda" basplagg) och för det andra har funnits på Nelly.se och i AA's kollektion i över ett halvår! Alltså, no need for panic, NO NEWS. Capish?

Dagens låt; Your Eyes - sugarplum fairy

Kommentarer
Postat av: Jenna

Bra där LOU ! Så sant. AA är det ju som står bakom klädesplagget. Men svennebananer älskar ju GINA TRICOT(även du och jag) fast vi vet det inte än. Puss på dig!

2008-04-09 @ 23:32:02
URL: http://hairdown.blogg.se
Postat av: amie

jag håller med dig till :) tror till och med den har funnits där längre än ett halvår

2008-04-10 @ 23:35:59
URL: http://amies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0