08.04.17

Hej blogg.

Vad kan man säga om dagens händelser? Inte mycket. Ska jag vara ärlig händer särskillt inte mycket i mitt liv just nu. Jag går till skolan, är med vänner, osv. Allt det där som jag alltid gör. Solen börjar skina nu. Snart så, snart så kan vi gå utan den där tjocka dunjackan, dubbla vantar och mössa. Snart byts det ut mot flipflops och shorts.

Vi hade det första nationella provet i engelska idag också, det handlade om årstider. Jag skrev någon fadderull om vad årstider är för människor, sjukt tråkigt änme egentligen. Årstider.. Finns det inte bättre saker man kan skriva om tro?

Till helgen har jag och My förberett en dag bara med oss, ska bli riktigt gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0