tunikor

halloj. sitter och väntar på att the hills ska börja och på att min mamma ska komma hem så hon kan ta hand om mig och laga mat o sådär. var hos skolsyster med min häl idag och hon sa att hon tyckte att jag skulle gå till läkaren för att få antibiotika.. hell no, tänkte jag. mitt schema följande helger framåt är alldeles för fullt för det. bara min vecka ser ut såhär:

Måndag: först skola, sen hängde jag med julia till läkaren när hon skulle ta en spruta, nu är det väl bara att sitta här och vila foten..
Tisdag: Nationella prov i Engelska! BLÄ.
Onsdag: Lite flickor och jag lyckas få "feber" samtidigt och drar en roadtrip till ullared! har aldrig vart där förut så det ska bli riktigt roligt.
Torsdag: Börjar med skola, och sofia om du läser detta, GLÖM INTE REDOVISNINGEN! Sen blir det universeum för lite info om alternativt projektarbete där. sen är det ju valborg också, så ska på en ferre och ha på mig en totally fab tunika som jag har längta efter att få ha, haha. jag är besatt av tunikor.
Fredag: funderar på att följa med min familj till sommarstället, så vilar jag lite och de blir glada för att ha mig med.
Lördag: Antagligen utgång med linn, emma och anna!
Söndag: Söndag är en vilodag, jag känner säkert för bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0